Äntligen..

Ikväll blev det äntligen en joggingtur på 5 km. Det var varmt och äckligt men som vanligt är det mycket skönt när det är gjort. Ska försöka ta en runda till imorgon, tänk att för några månader sedan kunde jag inte jogga i 3 minuter utan att stanna för att hämta andan och nu kan jag jogga 5 km.. det går framåt och det är härligt! Målet är att kunna jogga en mil.

Jag hoppas verkligen att detta härliga vädret håller i sig, det gör så otroligt mycket för humör och annat att få lite sol. Allt blir liksom litte lättare.

Imorgon är det invägning och jag hopas att vågen visar lite minus men är osäker då jag har misskött dieten en del. Håll tummarna för mig! :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0