Dagens träning.

Ett trevligt MMA-pass med mest markteknik och en ny shysst nedtagning, mycket användbar. Det var inte ett speciellt fysiskt jobbigt pass vilket passade mig ypperligt idag då jag har lite ont här och där i kroppen. Tror att det är ett par dagars återhämtning som jag behöver så det är bara att lyssna på kroppen och göra som den säger :).

Jag skulle vilja se en bra film ikväll men har verkligen ingen aning om vilken. Någon som har ett bra filmtips. Gärna thriller eller lite halvläskig sådär så att man kan gosa ihop sig med sambon och känna spänningen ;).

Bjuder på ett par bilder från idag:


Dottern med sin älskade docka


Far och son åker en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Andrej

"Funny Games" - burr

"Shutter Island" - häftigt slut

2011-04-30 @ 20:33:42
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0