Kvällens träning...

blev en liten löprunda på 5 km. Det tog 34 min och satan vad seg jag var i benen. Var på väg att börja gå ett par ggr men bet ihop *klappar mig på axeln* och körde på. Imorgon blir det MMA träning och sen tänker jag vila sön, mån och tisdag blir det MMA träning och på onsdagen är det vårruset, hoppas på en hyffsad tid där. Men det absolut viktigaste är att jag springer snabbare än lillasyster Dessie hehe. Jag drog nämligen igång en inbördes tävling mellan mig och syrran då vi bestämde oss för att anmäla oss till vårruset, jag kan också eventuellt ha varit lite dryg och kaxig i sammanhanget vilket ger mig en smula prestationsångest.. aja hoppas det går bra :).


Syrran och jag :)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Det måste vara ett virus, för mina 7 km igår var katastrof, de också. Jag tror jag fick andnöd av alla blomlukter överallt!

2011-04-30 @ 12:19:08
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Friskusmajsan

@Andrej: Vad jobbigt det är när det går trögt! Då är det verkligen såååå jäkla tråkigt att springa. Men härligt när det går bra! :)

2011-04-30 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0