Less...

jaha då har man stukat tån.. Jag höll på att halka idag i på en jäkla lerfläck och någon gång under mitt försök att återfå balansen slog jag stortån rakt ner i marken med resultatet stukad tå. Den är blå och svullen och det är bara att glömma träning imorgon och kanske under resten av veckan. Fan det börjar bli otroligt frustrerande att vilja träna mer än någonting annat och bara råka ut för små skador hela tiden. Först bristningen i magmuskeln som gjorde att jag knappt kunde sätta mig upp för egen maskin i 3 veckor, sen sprickan i revbenen och nu denna jäkla tån! Under loppet av typ 4 månader... suck.. :(

Kommentarer
Postat av: Andrej

Du vet väl om att du är försäkrad genom klubben? Bruten tå = 480:-. Kanske kan vara lite plåster på såren??

2011-05-17 @ 21:18:52
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Friskusmajsan

Där sa du nåt Andrej :)

2011-05-17 @ 21:51:27
URL: http://friskusmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0