Otursstim...

ja det verkar som att jag är inne i ett stim av otur för tillfället. Idag la damsugaren av och vilken dag den valde att strejka på.. golvet ser ut som hejkomochhjälpmig och när jag försökte byta den på affären eftersom att det fortfarande är garanti på den så sa de att de var måste skicka den till Philips på lagning.. Inte fan lagar man väl damsugare? Liksom ge mig en ny!!!! Nehepp, på den tanten hjälpte det varken att tjata eller att böna och be. Suck..

Imorgon är det iaf MMA-träning. Det ser jag fram emot. Håll nu tummarna för att inte min bil pajar eller att jag kör av vägen när jag ska dit. :)

Hoppas ni har en bra helg alla mänsker!


Dagens pic ;)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hehe... min sambo tappade dammsugaren nerför trappen. Den gick sönder.

2011-05-20 @ 21:07:11
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Friskusmajsan

Ja se där.. :)

2011-05-21 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0