Uttråkad och träningssugen...

Känner mig fortfarande seg i kroppen och lite ont i halsen har jag. Jag känner att jag inte har tid att vara förkyld på riktigt så därför försöker jag rida ut denna light-förkylningen genom att vila kroppen så gott det går men fyyyy vad det är tråkigt. Vill träna ju. Imorgon är det iaf MMA-seminariet med Danielle West och det tänker jag inte missa! Ska bli grymt kul! Hoppas och tror att det blir mycket mark och brottning då det är hennes starkaste sida.

Idag har dottern fått en fin röd cykel. Hon blev så lyckligt, Det var härligt! :)

Hörs imorrn! Kram

Kommentarer
Postat av: Andrej

Grattis och krya på dig nu!

2011-05-08 @ 08:15:13
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0