Dagens inköp..

Tänkte jag visa er. Fick med mig några roliga saker hem.


En havregröt från Axa med bitar av blåbär, aprikoser och rostade solroskärnor, låter gott va!? Man häller bara upp grynen i en skål och tillsätter hett vatten och låter stå en minut och voila! Den är dessutom nyttig och rik på protein. Det gillar vi, nyttigt och snabbt när hungern slår till eller när man har bråttom iväg på morgonen.


Ekologiskt vitt Mullbärs te. Jag älskar te (och kaffe för den delen) och idag på affären hittade jag en ny spännande tesort. Såhär står det på förpackningen: "De utmärkta och näringsrika färska mullbärsbladen kombineras med ett unikt vitt te och skapar något mycket hälsosamt. Unikt, utsökt gott och hälsosamt rikt på antioxidanter!"

Vitt te har den lägsta koffeinnivån och har troligen de högsta antioxidanta egenskaperna.

Jag har inte hunnit smaka det ännu så jag får återkomma om smakbetyg! :)


Och dessa tightsen hittade jag till min dotter, söta va! De kom i 2-pack med detta par och ett par helvita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0