Murphys jävla skitlag...

Ursäkta mitt fula språk men jag blir sååå less. Jag känner mig helt utpumpad, det värker i hela kroppen och svider i ögonen och halsen.. förkylning på gång. Och jag som hade sett fram emot vårruset på onsdag och MMA-seminariet med Danielle West på söndag. skit också!

Jag har laddat med antiinflammatoriska piller, vitaminer, antioxidanter och citron-honunsvatten och nu ska jag sova. Mer kan jag knappt göra för attt hjälpa kroppen bekämpa detta elände så får vi se hur det går. Håll tummarna för mig!

Jag glömde förresten att göra en viktkoll i morse, jag får ställa mig på vågen imorgon istället..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Krya på dig!

2011-05-03 @ 21:34:33
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0