Aj aj..

i sidag ungefär vid revbenen.. jag vet inte vad som hänt det liksom bara dök upp och det gör ruskigt ont. Mest känns det när jag lyfter armen eller böjer mig framåt och att lyfta barnen kommer inte på fråga :(. Jag fattar ingenting men har det inte blivit bättre tills imorgon så får jag nog kolla upp det. Hoppas jag kan träna på klubben på tisdag också, annars kommer jag bli lipis..

Idag har vi grillat här hemma och jag gjorde hasselbackpotatis till, mycket smarrigt. jag drack även ett glas öl för ovanlighetens skull och det smakade också fint i solen.

Jag läste förut idag att två svenska tjejer gör debut i MMA buren inom kort, jättekul att det blir fler och fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0