Fortfarande ont :(

I sidan.. det har inte blivit bättre och jag känner mig lite halvt handikappad. Som tur är känns det inte när jag bara står eller sitter rakt utan det är när jag gör vissa rörelser.. hmm tycker det är märkligt. Jag väntar nog ändå med att gå till någon doktor tills efter helgen, har inte lust att sitta på någon jourläkarcentral och vänta i timmar.

Idag ska vi till en god vän och barnen ska få rida på hans små ponnys, det tycker de nog är kanonroligt och sen blir det en tur till min mor och far för påskmiddag och äggmålning.

Förresten måste jag berätta att det ska vara ett MMA seminarium på klubben den 8:e Maj med en kvinnligt (jippie!) MMA-fighter som heter Danielle West från storbrittanien (ursprungligen USA). Hon har match i Sverige mot Elina Nilsson den 7:e Maj och förutsatt att hon inte på något sätt bli skadad eller är för mör dagen efter så kommer hon till oss. Ska bli grymt kul! På klubben där jag tränar brukar de ha en massa seminarier med kända fighters och tränare från hela världen. Själv har jag bara tränat sen i januari och har redan hunnit med att träna för Waldo Zapata och näst blir då alltså Danielle West. De har tidigare haft besök av bl a Jörgen Kruth, Robert Drysdale, Åsa Sandell, Madde Vall mf. Bra jobbat Växjö Titans! :)


Danielle West

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0