Godagens..

Jag sitter nersjunken i soffan och magen står rakt ut av all mat jag just åt.. fattar inte varför man jämt ska proppa i sig så att man får total matkoma varenda gång. Sen blir man ju sjukligt trött efter att man har ätit så mycket, jag skulle kunna somna här och nu.

Ikväll är det träning på klubben, det ska bli så jäkla roligt. Jag missade ju lördagsträningen så det värker i fightingnerven nu ;). Sen får jag ha på mig mina nya träningstights också.. :)

Idag var jag på arbetsintervju på mitt jobb haha.. konstigt det lät. Alltså jag har tidigare jobbat natt på samma ställe men så hade jag sökt en dagtjänst istället. Här där jag bor finns inget nattdagis och det har varit ett jäkla pusslande med barnvakter osv när både jag och pappan har jobbat och vet ni vad? JAG FICK TJÄNSTEN! Wiiiihooo! Så jäkla kul! Bara dagtid och inga helger. Ska bli himla skönt att inte vara beroende av andra för att saker och ting ska fungera.

Hoppas ni har en bra dag och lika fint väder som jag har här!

tjing tjong långkalsong!


Slänger in två gamla bilder på mig och sambon i brist på annat ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0