Hej bloggen.

Japp jag hade tänkt att använda denna blogg som en samlingsplats för mina tankar om kost, träning och välmående. Jag hoppas kunna fylla den med bra, goda och smarta tips om hälsokost och smarriga recept och med mina tankar kring träning och en sund livsstil.

Jag kan berätta lite om mig själv till att börja med.
Jag är en levnadsglad tjej på 25 år (i oktober) och jag lever ihop med sambo, två barn och två nakenkatter i en villa i ett litet samhälle på landet. Jag stormtrivs här och ända sen vi var och tittade på huset för första gången 2008 så har jag kännt att detta är hemma. På fritiden tränar jag kampsport och umgås med min familj. Jag har ett stort intresse för just träning och nyttig kost och det är som sagt vad denna blogg främst kommer att handla om. Hoppas någon mer hänger med mig på denna "bloggresa". Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0