Löpträning och biltvätt...

Vilket härligt väder det har varit idag! Helt underbart.
Jag och barnen har varit och hälsat på min mamma och pappa och medan barnen sprang ute på deras stora tomt och lekte och "hjälpte" morfar att bygga garage så passade jag på att ta en löptur i skogen. En kort runda som tog 25 min men i ganska högt tempo, härligt (framförallt efteråt).
Sen var jag duktig och tvättade bilen så nu behöver man inte skämmas för den heller på några dagar hehe ;).

När vi kom hem hittade jag till min glädje nya numret av Fighter Magazine i brevlådan så den har jag legat och bläddrat i ikväll, visst är det härligt när man får lägga sig med en splirrans ny tidning!?

Imorgon missar jag tyvärr MMA träningen :( Usch vad jag ska tjura imorgon kl: 11:00 när jag vet att de andra är på klubben och snart får börja svettas.. men jag ska bara tjura en liten stund och sen ska jag ta mig i kragen och rycka upp mig igen :). Anledningen till att jag missar träningen är att barnens far (min sambo) fick åka iväg på ett jobb och är borta hela helgen och min mor, den som vanligtvis får agera barnvakt vid behov, jobbar även hon. Aja så blir det ibland.

Nu är jag trött och ska krypa ner i sängen. God natt!



Liten hjälpreda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0