Nya brallor..

Vad gillar ni mina nya träningstights som jag fick hem idag? De var supersköna! Jag älskar att köpa träningskläder, man skulle haft några miljoner på kontot bara för det är som bekant löjligt dyrt med bra träningskläder :)



Idag har jag och barnen varit hos en vännina och hennes barn. Barnen lekte och härjade i några timmar och nu är jag ganska slut, ska bli skönt att krypa ner i sängen sen men det blir inte ännu på ett par timmar, har lite att dona med först.. som vanligt. Tänkt att hur mycket man än fixar och donar, tvättar, städar, pluggar, jobbar eller whatever så finns det alltid mer att göra, det är väl konstigt.


Kommentarer
Postat av: Amélie

Hej hej



Min bloppis e fylld med en massa nya saker :)

Gå gärna in å kika :)



Mina skor är i storlek 36

Kläder XS-S



http://ameliesgarderob.blogspot.com/



Kramar

2011-04-14 @ 21:02:44
URL: http://amelieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0