Pizza och cheesecake..

Ikväll har jag varit med mina kära systrar och tittat på musikalen Annie. Supertrevlig musikal, superduktiga sångare/skådespelare! Vilket jobb det måste vara att få ihop en föreställning med manus och repetitioner och all rekvisita mm. Ja jätteroligt var det iaf.
Efter föreställningen åkte vi hem till min ena systers mysiga lilla studenlägenhet och så beställde vi hem pizza. Jag svullade i mig 3.. eller var det 4 bitar plus en stor bit cheesecake till efterätt. Matkoma! Aja man måste unna sig att det goda ibland.. Imorgon blir det hårdarbete i trädgården så då får vi hoppas att man förbränner lite grann iaf ;).

Det kryper lite i MMA-nerven nu alltså. Jag missade ju dagens träning så jag längtar lite tills på tisdag då jag får "fightas" igen :).


Dagens snapshots ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0