Sopor..

Det var det första jag tänkte på när jag vaknade idag, sopor haha. Ja eller snarare att jag hade glömt att ställa fram soptunnan till sopbilen som kom idag på morgonen. Jag rusade upp för att se vad klockan var, kanska jag ändå skulle hinna? Nepp kl var 08:15 och sopbilen kommer vid 07 ungefär. Åh.. fan tänkte jag, men sen ser jag till min stora glädje att någon vänlig själ hade ställt fram min soptunna åt mig, kanske sopgubbarna själva? Snäll människa iaf! Tack! :)

Sen fick det bli frukost och jag provade mitt vita te jag köpte igår och det var jättegott! Jag gillade det verkligen. Jag var lite orolig att det inte skulle smaka något men det var helt lagom. Jag hade lite citronhonung i också. Mums!

Sen dagliga vitaminen, Berocca. Rekomenderas verkligen. Jag har mäsrkt skillnad sen jag började med Berocca.




Se så pigg och glad man blir av Beroccan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0