Härlig träning..

Ett riktigt jobbigt pass blev det idag. Vi körde nedtagningar, sparring och tabataintervaller burpees och scramble up´s. Sparringen är såklart roligast, det är ju så nära en riktig fight jag kan komma i nuläget även om sparringen är på en soft nivå. Undrar hur länge man kommer behöva träna innan man känner sig redo för att gå match.. et år ..två kanske? eller ännu längre.. det återstår att se.

Ikväll när barnen har somnat ska jag bädda ner mig i soffan och läsa nya Fightermag som kom igår... :)


Kommentarer
Postat av: Andrej

Jag tycker testet låter spännande!

2011-05-21 @ 22:21:30
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Friskusmajsan

Ja! Jag ska göra det.. eh.. lite längre fram tror jag ;)

2011-05-22 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0