Kryper i kroppen.......

Jag vill träna..tralalalalala... Det är bättre med tån nu iaf så idag har jag gått en lång promenad och imorgon ska jag testa att springa en runda och på lördag är det MMA-träning (jippie!) Ska bli så kul! Har ju inte tränat MMA på en och en halv vecka nu.

Anmälde mig till Victorialoppet idag. Ska bli kul. Det är bara på 9 km, det tycker jag är lagom eftersom löpning egentligen inte är min favvogrej. Tycker det är ganska pest och pina, men just lopp är kul då det är så mycket annat folk och sådär. Kul är dock när man tänker tillbaka på innan jag började träna MMA och jag klarade att springa max 2-3 minuter innan jag var tvungen att gå en stund och nu kan jag jogga 5-6 km utan att gå. :)


Kommentarer
Postat av: Andrej

Kör på!

sv. Läkarna hittade ett hjärtfel på mig. Jag kommer aldrig att få en startbok, tyvärr :-(

2011-05-19 @ 22:11:33
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Friskusmajsan

Andrej- Ok, det var tråkigt att höra!

2011-05-20 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0