Träningsvärk..

Jag har faktiskt lite träningsvärk efter seminariumet i söndags, det är sällan man får träningsvärk så det är alltid skönt att få det lilla kvittot på att man har använt några nya muskler eller bara tränat extra hårt.
Imorgon är det MMA-träning med damlaget, det är alltid lika kul. Vi är ett superhärligt gäng tjejer som tränar på klubben på tisdagarna och det är veckans roligaste träning. Brukar bli mycket teknik, rörlighet och en del sparring.

Hm.. kom precis på att jag inte har någon mat att ta med mig till jobbet imorgon.. Känner mig inte så sugen på att ställa mig och laga något nu. Det får nog bli havregrynsgröt med frukt och en knäckemacka då kanske.. ja så får det bli!

God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Eller donken?

2011-05-11 @ 18:20:51
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Friskusmajsan

Det hade det kunnat bli Andrej om jag hade haft Donken i närheten.. Pizzeria finns men det känns lite overkill att klämma en pizza på lunchen :)

2011-05-11 @ 19:44:43
URL: http://friskusmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0